Jerséis para la Navidad

¡Hazte un regalo a ti mismo o a las personas queridas y abrígate con gusto!

Panel pomocy

  • Pytania
    • hsagareg
      aergerga
    • Otrzymałem fakturę VAT ze złymi danymi, jak mogę je zmienić?
      Nie ma możliwości zmiany raz wystawionej faktury. Faktury VAT są wystawiane automatycznie przez system z danymi podanymi przez kupującego jako adres rozliczeniowy. Aby otrzymać fakturę z innymi danymi należy złożyć nowe zamówienie.
  • Zwrot / Wymiana
    • Czy mogę wymienić sweterek jeśli rozmiar okazał się nieodpowiedni?

      Tak, w przypadku chęci wymiany produktu zakupionego w naszym sklepie na inny, w pierwszej kolejności konieczne będzie jego zwrócenie zgodnie z procedurą zwrotu towaru (Pobierz) a następnie złożenie nowego zamówienia na wybrany produkt poprzez nasz sklep www.SwetrySwiateczne.pl

    • Czy mogę zwrócić zakupiony sweterek?

      Tak, zwrot produktu jest darmowy, warunkiem odstąpienia od umowy jest stan produktu nadający się do ponownej odsprzedaży. Więcej szczegółów na temat całej procedury można znaleźć tutaj: Zwroty

    • Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy?

      Zwroty pieniędzy są realizowane w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, ale dokonujemy wszelkich starań aby zwrot został wykonany jak najszybciej. Prosimy o czytelne wypełnienie formularza zwrotu (Pobierz) co ułatwi i przyspieszy zwrot gotówki.

    • Produkt który otrzymałem jest uszkodzony, co mam zrobić?
      Niezwłocznie skontaktuj się z nami poprzez formularz dostępny na dole tego okna pomocy i opisując uszkodzenie a my czym prędzej zajmiemy się sprawą! Mile widziane zdjęcia na których wyraźnie widać rodzaj uszkodzenia.
  • Płatności
    • Jakie formy płatności akceptujecie?
      Oferujemy wszystkie formy płatności takie jak przelew tradycyjny, płatność kartą, szybkie płatności online, płatności kodem Blik oraz przesyłka pobraniowa. Płatności obsługują serwisy PayPal, PayU oraz tpay.com zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa.
    • Jak mogę wykonać płatność przelewem tradycyjnym?
      Aby dokonać płatności przelewem tradycyjnym podczas składania zamówienia należy wybrać płatność poprzez serwis PayU a następnie opcję "Płacę przelewem tradycyjnym".
    • Mam problem z dokonaniem płatności, co mam zrobić?
      Jeśli twoja płatność z jakiegoś powodu nie została zaakceptowana lub wystąpił nieoczekiwany błąd podczas jej dokonywania, proszę o ponowne jej przeprowadzenie za kilka minut lub wybór innej formy płatności. Czasem zdarzają się chwilowe trudności z systemem. Jeśli nadal masz problemy z dokończeniem płatności prosimy o wiadomość za pośrednictwem formularza dostępnego na dole tego okna pomocy a my czym prędzej pospieszymy z pomocą!
  • Dostępność towaru
    • Kiedy będą ponownie dostępne wyprzedane już modele/rozmiary swetrów?
      Modele lub rozmiary już wyprzedane nie będą dostępne w bieżącym sezonie, chyba, że inny klient zwróci już zakupiony sweterek przez źle dobrany rozmiar itp. aczkolwiek są to pojedyncze sztuki które bardzo szybko znajdują nowego, szczęśliwego właściciela, dlatego trzeba "czatować" na okazję :)
  • Wysyłka
    • Jaki jest czas realizacji zamówienia?
      Wszystkie zamówienia zwykle przekazujemy kurierowi następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu przez nas płatności. Jeśli zamówienie zostanie złożone i opłacone do godziny 16:00 w dni robocze wówczas przesyłka zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia, chyba, że wystąpią niespodziewane komplikacje.
    • Jaki jest czas dostarczenia paczki przez kuriera?
      Jest to uzależnione od wybranego sposobu dostawy. Czas dostawy przesyłką darmową oraz pobraniową wynosi ok. 1-2 dni, przesyłka kurierska to 1 dzień. Podane czasy liczone są od odebrania paczki z naszego magazynu przez kuriera.
    • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
      Niestety nie ma takiej możliwości. Prowadzimy tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową ze względu na umiejscowienie naszego magazynu na daleko wysuniętym biegunie północnym z temperaturą spadającą mocno poniżej bezpiecznej dla naszych klientów.
  • Moje konto / zamówienia
    • Jak mogę sprawdzić obecny status mojego zamówienia?

      Po aktualizacji statusu twojego zamówienia otrzymasz automatyczną wiadomość na adres email podany w zamówieniu, dodatkowo możesz go sprawdzić ręcznie logując się na swoje konto z którego zostało złożone zamówienie, szczegóły na temat twoich zamówień znajdziesz w zakładce "Historia i szczegóły zamówień".

  • Zamówienia hurtowe / Rabaty
    • Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?
      Ciągle poszukujemy partnerów biznesowych, jeżeli prowadzisz sklep stacjonarny lub internetowy i jesteś zainteresowany stałą współpracą prosimy o wiadomość na kontakt@swetryswiateczne.pl Proszę opisać Państwa sklep, lokalizacje i preferowaną metodę współpracy (dropshipping, autoryzowany punkt sprzedaży) a jeden z naszych pracowników skontaktuje się z Państwem w ciągu 24h.
    • Czy mogę usyskać zniżkę przy większym zamówieniu ?
      Udzielamy zniżek na zakupy na naszej stronie na podstawie wartości zamówienia według poniższych wartości:

      > 1,000 zł - 5%
      > 2,000 zł - 7%
      > 5,000 zł - 12%
      > 10,000 zł - 20%

      Rabaty są dodawane do koszyka automatycznie, wszystkie kwoty są kwotami brutto i zawierają 23% podatku VAT.
  • ¡Haznos una pregunta!