FAQ/Częste pytania

1. Pytania dotyczące faktury VAT

1.1 Czy otrzymam fakturę VAT?

  • Tak, faktury VAT są wystawiane automatycznie z danymi podanymi w zamówieniu jako adres rozliczeniowy i dostarczane w formie elektronicznej na adres email podany w zamówieniu.


1.2 Otrzymałem fakturę VAT ze złymi danymi, jak mogę je zmienić?

  • Faktury VAT są wystawiane automatycznie przez system z danymi podanymi przez kupującego jako adres rozliczeniowy. W przypadku chęci otrzymania korekty do faktury prosimy o kontakt pod adresem kontakt@swetryswiateczne.pl


2. Zwrot / Wymiana

2.1 Czy mogę wymienić sweterek jeśli rozmiar okazał się nieodpowiedni?

  • Tak, wymiana produktów w naszym sklepie odbywa się na zasadzie zwrotu a następnie złożenia nowego zamówienia (lub odwrotnie). Więcej szczegółów na ten temat można znaleźć tutaj: Klik


2.2 Czy mogę zwrócić zakupiony sweterek?

  • Tak, warunkiem odstąpienia od umowy jest stan produktu nadający się do ponownej odsprzedaży. Więcej szczegółów na temat całej procedury można znaleźć tutaj: Klik


2.3 Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy?

  • Zwroty pieniędzy są realizowane w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki, aczkolwiek dokładamy wszelkich starań aby zwrot został wykonany jak najszybciej. Aby przyspieszyć całą procedurę proszę postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi tutaj: Klik


2.4 Produkt który otrzymałem jest uszkodzony, co mam zrobić?

  • Niezwłocznie skontaktuj się z nami opisując uszkodzenie a my czym prędzej zajmiemy się sprawą! Mile widziane zdjęcia na których wyraźnie widać rodzaj uszkodzenia.


3. Płatności

3.1 Jakie formy płatności akceptujecie?

  • Oferujemy wszystkie formy płatności takie jak przelew tradycyjny, płatność kartą, szybkie płatności online, płatności Twisto - kup teraz, zapłać za 21dni, płatności kodem Blik oraz przesyłka pobraniowa. Płatności obsługuje serwis  iMoje (ING Bank Śląski) zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa.


3.2 Mam problem z dokonaniem płatności, co mam zrobić?

  • Jeśli twoja płatność z jakiegoś powodu nie została zaakceptowana lub wystąpił nieoczekiwany błąd podczas jej dokonywania, proszę o ponowne jej przeprowadzenie za kilka minut lub wybór innej formy płatności. Czasem zdarzają się chwilowe trudności z systemem. Jeśli nadal masz problemy z dokończeniem płatności prosimy o kontakt z nami pod kontakt@swetryswiateczne.pl lub 536 409 744, czym prędzej pospieszymy z pomocą!


4. Dostępność towaru

4.1 Kiedy będą ponownie dostępne wyprzedane już modele/rozmiary swetrów?

  • Modele lub rozmiary już wyprzedane nie będą już dostępne w bieżącym sezonie, chyba, że inny klient zwróci już zakupiony sweterek przez źle dobrany rozmiar itp. aczkolwiek są to pojedyncze sztuki które bardzo szybko znajdują nowego, szczęśliwego właściciela. Na stronie produktu w naszym sklepie internetowym w przypadku braku któregoś z rozmiarów w prawym, dolnym rogu ekranu dostępny jest formularz dzięki któremu po jego wypełnieniu otrzymają państwo natychmiastowe powiadomienie w przypadku ponownego pojawienia się wybranego produktu na stanie.


5. Wysyłka

5.1 Jaki jest czas realizacji zamówienia?

  • Wszystkie zamówienia zwykle przekazujemy kurierowi następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu przez nas płatności. 


5.2 Jaki jest czas dostarczenia paczki przez kuriera?

  • Jest to uzależnione od wybranego sposobu dostawy. Czas dostawy przesyłką darmową oraz pobraniową wynosi ok. 2-3 dni, przesyłka kurierska to 1 dzień. Podane czasy nie są gwarantowane jednak 99% przesyłek doręczanych jest w tym terminie. Czasy liczone są od odebrania paczki z naszego magazynu przez kuriera.


5.3 Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

  • Niestety nie ma takiej możliwości. Prowadzimy tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową ze względu na umiejscowienie naszego magazynu na daleko wysuniętym biegunie północnym z temperaturą spadającą mocno poniżej bezpiecznej dla naszych klientów.




      6. Moje konto / zamówienia

      6.1 Jak mogę sprawdzić obecny status mojego zamówienia?

      • Po każdej zmianie statusu twojego zamówienia otrzymasz automatyczną wiadomość na adres email podany w zamówieniu. Po złożeniu zamówienia otrzymasz również unikalny link pod którym na bieżąco będziesz mógł śledzić jego status.


      7. Zamówienia hurtowe / Rabaty

      7.1 Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?

      • Ciągle poszukujemy partnerów biznesowych, jeżeli prowadzisz sklep stacjonarny lub internetowy i jesteś zainteresowany stałą współpracą lub potrzebujesz hurtowych ilości naszych produktów prosimy o wiadomość na kontakt@swetryswiateczne.pl, nasz konsultant skontaktuje się z państwem w ciągu najbliższych 24h.


      do góry
      Sklep jest w trybie podglądu
      Pokaż pełną wersję strony
      Sklep internetowy Shoplo.pl